Aktuálne otázky terminológie marketingu
Organizátori Jazykovedný ústav Ľudovíta Štúra SAV , Slovenský národný korpus
Miesto konania budova Zastúpenia EK v Slovenskej republike, Dom Európy, Palisády 29, Bratislava
V štvrok 16. októbra 2014 sa uskutoční medzinárodná vedecká konferencia organizovaná oddelením Slovenského národného korpusu Jazykovedného ústavu Ľ. Štúra SAV určená vedecko-pedagogickým pracovníkom a študentom obchodnovedných disciplín, ako aj odborníkom zo súkromnej sféry, lingvistom, prekladateľom a redaktorom.
Cieľom konferencie je prezentovať výsledky projektu VEGA Spracovanie obchodnovednej terminológie pre potreby Slovenskej terminologickej databázy s dôrazom na analýzu terminologických neologizmov a zároveň ponúknuť priestor na výmenu názorov pre všetkých zainteresovaných v oblasti tvorby a používania terminológie marketingu. Seminár nadväzuje na podujatie Neologizmy v terminológii marketingu.
Konferenčný poplatok je 20 € a zahŕňa náklady na vydanie príspevku v recenzovanom zborníku a organizačné zabezpečenie konferencie. Poplatok je potrebné uhradiť najneskôr do 31. augusta 2014.
Prihlasovanie a zasielanie anotácií príspevkov je možné do konca mája. Prihlášku na podujatie nájdete na oficiálnej stránke podujatia.