Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy FF UKF
Filozofická fakulta UKF Sektor vysokých škôl

Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy FF UKF

Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy vznikla 1. septembra 2002.

Aktuálne reaguje na nové podmienky spoločenského života ľudí, v ktorých sa uplatňujú zmenené formy komunikácie a spôsoby ovplyvňovania správania a formovania verejnej mienky v komerčnej i nekomerčnej sfére.

Súčasťou výskumnej činnosti katedry je riešenie vedeckých projektov ako napr. Stereotypná genderizácia masmediálneho priestoru, Ekvivalencia študijných programov FF UKF v Nitre a poprednej zahraničnej univerzity v Poľsku či Tvorba študijného programu medziodborové štúdium masmediálne štúdiá – francúzsky jazyk s využitím IKT.

Katedra vydáva vedecký časopis Analýza a výskum v marketingovej komunikácii.

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta vedy priamo do Vášho e-mailu

* povinné polia